1–3
|
4–5
|
6–7
|
8–10
|
|
დავალების გააზრება,მათემატიკური ობიექტების წარმოდგენა
|
ვერ იაზრებს დავალებას, ვერ ახერხებს მონაცემებისა და საძიებელი სიდიდეების ორგანიზებას და წარმოდგენას
|
ნაწილობრივ აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, ნაწილობრივ ახერხებს მონაცემთა და სიდიდეთა ორგანიზებასა და წამოდგენას
|
აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, გამიჯნავსმანაცემებს და საძიებელ სიდიდეებს, ხარვეზებით ახერხებს მათ ორგანიზებას
|
კარგად აღიქვამს ამოცანის შინაარსს. გამიგნავს მონაცემებსა და საძიებელ სიდიდეებს . ახერხებს მათ ორგანიზებას და წარმოდგენას
|
მათემატიკური ენის ფლობა,
დამხმარე რესურსების ფლობა
|
არაადეკვატურად ფლობს ცნებებს,
ტერმინებს, აღნიშვნებს
|
ნაწილობრივ ფლობსცნებებს, ტერმინებს, აღნიშვნებს, ვერგანსაზღვრავს საჭირო რესურსებს.
|
ფლობს მათემატიკურ ენას,
ტერმინებს, აღნიშვნებს, განსაზღვრავს საჭირო რესურსებს.
|
კარგად ფლობს მათემატიკურენას,ტერმინებს, აღნიშვნებს. ირჩევს
მონაცემთა წარმოდგენის ოპტიმალურ ფორმას.
|
მათემატიკური ცნებებისა და
დებულებების გამოყენება,მსჯელობა, ლოგიკურად არგუმენტირება და დასაბუთება
|
ვერ პოულობს ამოხსნის რომელიმე გზას,ვერ
პოულობს ლოგიკურ
კავშირებს,
|
ვერ პოულობს ამოხსნის გზას, იწყებს, მაგრამ
ვერ ასრულებს ამოხსნას. ვერ პოულობს
ლოგიკურ კავშირებს, უჭირს ზოგადიდან კერძოს
გამოყოფა
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზას, მიჰყვება მას,
თუმცა ხარვეზებით
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის ოპტიმალურ გზას, ბოლომდე
ახდენს მის
რელიზებას
|
კავშირებისა და მიმართების დადგენა, ანალიზისა და
სინთეზის, პრობლემის გადაჭრის უნარი
|
გამოთვლები არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე. შედეგი
არაადეკვატურია
|
გამოთვლები არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე. შედეგი
არაადეკვატური. ან
უმეტესი ნაწილი
ხარვეზებითაა შესრულებულია
|
გამოთვლები ძირითადად სწორია,
თუმცა შეიცავს
თექნიკური ხასიატს
ხარვეზებს.
|
გამოთვლები სწორია, არჩეული
და გამოყენებული აქვს გამოთვლების ოპტიმალური ხერხი
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment