შეფასების სქემა

1–3
4–5
6–7
8–10
დავალების გააზრება,მათემატიკური ობიექტების წარმოდგენა
ვერ იაზრებს დავალებას, ვერ ახერხებს მონაცემებისა და საძიებელი სიდიდეების ორგანიზებას და წარმოდგენას
ნაწილობრივ აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, ნაწილობრივ ახერხებს მონაცემთა და სიდიდეთა ორგანიზებასა და წამოდგენას
აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, გამიჯნავსმანაცემებს და საძიებელ სიდიდეებს, ხარვეზებით ახერხებს მათ ორგანიზებას
კარგად აღიქვამს ამოცანის შინაარსს. გამიგნავს მონაცემებსა და საძიებელ სიდიდეებს . ახერხებს მათ ორგანიზებას და წარმოდგენას
მათემატიკური ენის ფლობა, დამხმარე რესურსების ფლობა
არაადეკვატურად ფლობს ცნებებს, ტერმინებს, აღნიშვნებს
ნაწილობრივ ფლობსცნებებსტერმინებს, აღნიშვნებს, ვერგანსაზღვრავს საჭირო რესურსებს.
ფლობს მათემატიკურ ენას, ტერმინებს, აღნიშვნებს, განსაზღვრავს საჭირო რესურსებს.
კარგად ფლობს მათემატიკურენას,ტერმინებს, აღნიშვნებს. ირჩევს მონაცემთა წარმოდგენის ოპტიმალურ ფორმას.
მათემატიკური ცნებებისა და დებულებების გამოყენება,მსჯელობა, ლოგიკურად არგუმენტირება და დასაბუთება
ვერ პოულობს ამოხსნის რომელიმე გზას,ვერ პოულობს ლოგიკურ კავშირებს,
ვერ პოულობს ამოხსნის გზას, იწყებს, მაგრამ ვერ ასრულებს ამოხსნას. ვერ პოულობს ლოგიკურ კავშირებს, უჭირს ზოგადიდან კერძოს გამოყოფა
პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზას, მიჰყვება მას, თუმცა ხარვეზებით
პოულობს ამოცანის ამოხსნის ოპტიმალურ გზას, ბოლომდე ახდენს მის რელიზებას
კავშირებისა და მიმართების დადგენა, ანალიზისა და სინთეზის, პრობლემის გადაჭრის უნარი
გამოთვლები არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე. შედეგი არაადეკვატურია
გამოთვლები არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე. შედეგი არაადეკვატური. ან უმეტესი ნაწილი ხარვეზებითაა შესრულებულია
გამოთვლები ძირითადად სწორია, თუმცა შეიცავს თექნიკური ხასიატს ხარვეზებს.
გამოთვლები სწორია, არჩეული და გამოყენებული აქვს გამოთვლების ოპტიმალური ხერხი

No comments:

Post a Comment